niedziela, 22 lipca 2012

#3 Open'er Festival '12

PL
Chociaż Open'er już dawno za nami, niestety w natłoku atrakcji dopiero teraz mam czas, żeby wreszcie coś o nim napisać. Mnóstwo muzycznych atrakcji przede wszystkim, ale nie tylko. Bardzo spodobał mi się również spektakl 'Before your very eyes' - pierwszy profesjonalny występ z udziałem wyłącznie dzieci jaki widziałam. Moja wielka Open'erowa trójka: Justice, Bjork i The XX - i w tym wypadku ciężko by mi było wybrać najlepszy, bo każdy z nich przysporzył mi kilka fal przyjemnych dreszczy.
Nawet wszechobecne błoto (szczególnie na polu namiotowym...) nie zepsuło niesamowitego, festiwalowego klimatu. Do zobaczenia w przyszłym roku!

ENG
Although we left Open'er Festival far, far away behind our backs, I didn't have enough time to drop a few lines about it earlier. It was much more than loads of unforgetable music attracions. I really liked the spectacle 'Before your very eyes' - the first proffesional one played only by kids that I have ever seen. The best in my opinion: Justice, Bjork, The XX - and in this case it would be really hard to pick the best one because all of them got me the pleasant creeps.
Even the omnipresent mudd (especially on the campsite...) didn't spoil this amazing, fesival climat. Defenitely see you next year!













pics by Stefy Gutovska & me

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!